Wednesday, September 3, 2008

I wish I could..

I wish I could...
tell him to stay away...

I wish i could..
leave this untrusted love for good..

I wish I could..
leave my best friend as they did..

Ya Allah..I wish I could..
I wish I could...

Ya Allah..Ya Robb..
Jangan pernah tinggalkan aku..
Jangan biarkan aku bersandar lagi pada makhlukMu yang fana..
Karna aku tau pasti cuma ada kecewa..

Ya Robb..
beri aku kekuatan..
untuk pergi dari semua itu..
sebelum kecewa dan sepi berkarat di hatiku..
sebelum semuanya hilang..

Ah Robb..
Izinkan hanya Engkau yang kucintai..
Hanya Engkau dan RasulMu yang mulia...
jangan sisakan sedikitpun untuk makhlukMu yang lain..
Jangan Ya Allah..jangan..
karna aku selau salah..selalu..
Ya Allah..ampuni aku...

Ya Allah, jangan hukum aku jika aku lupa atau bersalah..Jangan bebankan kepadaku beban yang tak sanggup aku pikul..Ampuni aku Ya Allah..Wahai yang Maha mengampuni dosa...

aamiin

(hari ke-3 Ramadhan)

No comments: